Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /data/sites/web/publiplusbe/www/wp-content/plugins/types/vendor/toolset/types/embedded/includes/wpml.php on line 646

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /data/sites/web/publiplusbe/www/wp-content/plugins/types/vendor/toolset/types/embedded/includes/wpml.php on line 663
PUBLIPLUS | Hoe grafisch ontwerp je merk versterkt

Hoe grafisch ontwerp je merk versterkt

Je eerste indruk is ontzettend belangrijk, dat hoeven we jou niet te vertellen. Wat onze copywriters met tekst doen, doen onze grafische ontwerpers met beeld: zorgen dat je eerste indruk niet meteen ook de laatste is. We lijsten hier een aantal belangrijke redenen op waarom goed grafisch ontwerp jouw merk kan versterken.

Beter communiceren met je klanten en volgers

Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Een open deur, maar we trappen ‘m graag nog eens in: grafisch ontwerp helpt je om je boodschap duidelijk over te brengen aan je klanten. Denk aan een herkenbaar logo, iconen en buttons op je website die je klanten doen doorklikken naar de juiste pagina’s, en mooi vormgegeven posts op sociale media die de aandacht van je volgers trekken. Zelfs iets kleins als de leesbaarheid van het lettertype je website kan een groot effect hebben op het koopgedrag van je klanten.

Geld besparen met grafisch design

Elke euro die je uitgeeft aan goed grafisch ontwerp, haal je er zo weer uit. Als je bij Publiplus een logo of huisstijl laat ontwerpen, ontvang je dat logo in verschillende resoluties en krijg je een overzichtelijk huisstijlhandboek dat uitlegt hoe je je huisstijl in uiteenlopende situaties (website, visitekaartjes, socials, …) kan toepassen. Zo is je ontwerp eenvoudig te hergebruiken en herkenbaar in elke context.

Merkherkenning versterken

Door telkens met goede, herkenbare ontwerpen onder de aandacht te komen zullen potentiële klanten jouw merk steeds beter gaan herkennen. Dat begint met een sterk logo en een vaste huisstijl die je overal toepast: op visitekaartjes, je website, billboards, flyers, stationary, sociale media, … Zo veranker je je bedrijf verder als een aantrekkelijke en professionele optie. Goedkoop uitziend grafisch design doet het tegendeel: het veroorzaakt negatieve associaties, hoe goed het werk ook is dat je levert.
TOP