Correcte informatie vlot beschikbaar maken voor een zeer specifieke doelgroep, dat was het hoofddoel van de Belgische Beroepsvereniging voor Mondhygiënisten. Wij gingen met deze vraag aan de slag en bezorgden BBM een tandpasta-smile met onze oplossingen.
WEBSITE
Geoptimaliseerde website met ledenplatform
Voor BBM bouwden we een knappe website met ledenplatform. Mondhygiënisten (in spe) kunnen er terecht met al hun vragen en krijgen het antwoord van vakgenoten of van professionals uit de vereniging zelf. Daarnaast worden alle vacatures voor deze sector er gecentraliseerd. Publiplus blijft het ledenplatform beheren en zorgt dat de juiste documenten en informatie beschikbaar blijven voor de leden. Om de website en de online vindbaarheid te versterken, voorzien we ook Google advertising.
Branding
Huisstijl en stationary
Achter een mooie website zit steeds een uitgekiende huisstijl. Ook die werd door ons ontwikkeld, inclusief het BBM-logo, dat terug te vinden is op alle stationary. Tassen, boekjes en balpennen met het logo maken de Belgische Vereniging voor Mondhygiënisten beter zichtbaar en steeds gemakkelijk ter herkennen.
Daarnaast is er het BBM-magazine, dat twee keer per jaar in de bus valt bij de leden en vol staat met advies voor mondhygiënisten. Ook dit magazine verzorgen wij, net als de nieuwsbrieven. Met BBM hebben we een sterke en flexibele samenwerking. Dankzij regelmatig overleg kunnen we altijd bijspringen op het moment dat onze klant er nood aan heeft.