Schoonheidssalon BeautyPlus opende afgelopen jaar de deuren in Hombeek. Martine Vleminckx legt er haar klanten in de watten en zorgt ervoor dat je er volledig ontspannen en met een frisse uitstraling buiten stapt. Die frisse uitstraling wilde ze ook voor al haar communicatie, en daar zorgden wij dan weer voor.
BRANDING
Een verzorgde huisstijl
We ontwierpen allereerst het logo en de huisstijl, die voor herkenbaarheid zorgen op zowel de website, het drukwerk en de sociale mediakanalen. De opzet en het beheer van de Facebook- en Instagrampagina nemen wij voor onze rekening, we posten er wekelijks meerdere berichten volgens ons sociale mediaplan, steeds in samenspraak met onze klant. Ook nieuwsbrieven, de blog en drukwerk verzorgen, zodat Martine zich volledig kan toeleggen op de verzorging van de klanten in het salon.
Merkstrategie
Uitgekiend marketingtraject
De website van BeautyPlus bouwden we from scratch – uiteraard volledig geoptimaliseerd – en het beheer ervan blijft onze verantwoordelijkheid. Je vindt er informatie over de behandelingen, een blog en kan er inschrijven op de nieuwsbrief.
De coronaperiode was een uitdaging voor BeautyPlus, maar de versnelde lancering van een uitgebreide webshop gaf nieuw toekomstperspectief. Samen zoeken we naar antwoorden op de communicatievragen van onze klanten!