Kletz’en, Kletz’ers, Kletz’keuken, Kletz’interieur, Kletz’kunst, deze namen zouden niets betekenen zonder de mensen te benoemen die er elke dag opnieuw het beste van zichzelf voor geven. Creativiteit in vormgeving, dadendrang, spitsvondigheid en massa’s persoonlijke warmte. Dat kenmerkt de medewerkers bij Kletz, allemaal gedijen ze in de typische Kletz-cultuur van ongedwongen vrijdenken en goeddoen, dromen, filosoferen, oneens zijn, goedmaken, en opnieuw starten.

Elke uitdaging, elk probleem is een uitnodiging om beter te worden.

KLETZ in een nieuw jasje

Met Publiplus hebben we samen met Kletz een krachtige nieuwe branding en website neergezet, waardoor ze opvallen in de markt. Deze succesvolle samenwerking heeft niet alleen de zichtbaarheid van Kletz vergroot, maar heeft ook een hechte band tussen beide partijen gecreëerd naar ondersteuning toe digitaal.

Het is voor ons essentieel om de gehele stijl volledig aan te passen aan het bedrijf en tegelijkertijd de wensen van de klant te integreren gedurende het gehele proces. Zo hebben we ervoor gekozen om de letter K te verwerken in het logo, waarmee we een persoonlijk accent toevoegen. De branding kleuren worden consistent toegepast in alle communicatiekanalen.

Portfolio op maat

Voor Kletz was het van groot belang om af te stappen van een traditionele projectendatabank. In nauwe samenwerking hebben we een creatieve oplossing bedacht die perfect aansluit bij de identiteit van KLETZ. Bovendien is deze oplossing eenvoudig aan te passen in het Content Management Systeem (CMS). Visueel én functioneel, geweldig toch!?

Zin om samen te werken?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Waar wij jou mee
kunnen helpen →

Schrijf je in op onze
nieuwsbrief ↓