Nood aan meer engagement!
Als belangrijke speler wereldwijd, kwam Soria Bel bij ons aankloppen om hun merk sterker op de kaart te zetten en hun uitstraling te verscherpen. Zo zijn we met hen aan de slag gegaan door een volledig nieuwe marketingstrategie uit de bouwen en achteraf de volledige marketing van het bedrijf op ons te nemen. In een samenwerking als deze werken we nauw samen met het bedrijf als team en zoeken we samen naar gepaste marketingtoepassingen.
Wij vinden het belangrijk de klant te betrekken in het proces dat wij voor hun bedrijf doorlopen. We werkten verschillende funnels uit voor de B2C- en de B2B-markt met elk hun eigen traject en benadering. Een voorbeeld is het POS-materiaal voor in de apotheek, online campagnes alsook verpakkingen van medicijnen/producten.
De website in een nieuw jasje
Als deel van onze samenwerking met Soria Bel, werd hun website volledig onder handen genomen. Om eerlijk te zijn, is het een site waar we enorm trots op zijn. Bij het bouwen van een site vinden we het belangrijk om deze helemaal eigen te maken aan het bedrijf en de waarden van de klant mee te nemen in de uitbouw ervan. We kiezen hier voor een optimale service om volledig aan de noden van de klant te kunnen beantwoorden.
Exponentiële groei in één jaar tijd.
Dankzij de implementatie van een duidelijke branding hebben we deze klant op enkele maanden hun identiteit terug gegeven. Alle communicatie verloopt volgens één huisstijl. Hierdoor vinden zowel de B2B- als de B2C-klanten direct hun weg naar het volledige gamma.
Dankzij de integratie van een geavanceerde productfilter op de website merken we dat meer
en meer mensen door de heatmap de weg naar hun juiste product vinden. Ook de marketing, die volledig volgens een strategisch plan verloopt, ontzorgt de klant en draagt bij tot sneller schakelen en een enorme groei. Daarnaast is ook de betrokkenheid met hun doelpubliek gegroeid. Tot slot merken we dat de groei van onze B2B-klanten en online shops zichtbaar wordt en hun omzet stijgt.
Zin om samen te werken?